tisdag 31 mars 2015

SNART TAR KIDSEN ÖVER


Snart tar kidsen över :-)) . Det var väl ca 15 år sedan det var barn/ungdom träning i Norrtälje på mtb/cykel. Men du är det dax igen med start 17 april. Läs mer på CKN.nu

Hur har gubben rört på sig idag då? Jo det blev lite stel och långsam pendelcykling till jobbet på morgonen. Sen 11 min bålträning med värkande rygg. Efter dagens jobb så var det dags att kravla sig upp på cykeln igen för att ta sig hemåt med trötta ben och ännu tröttare huvud.

Senare på kvällen släpa jag mig ut i cykelboden och rev ändå av ett ok special 4:or pass på trainern.  (Tanken från början var att köra backe utomhus men det har regnat så mycket så att det är så blött och geggigt i skogen så därav inomhus träning).
Jag var ca 2 min éfter min bästa tid på detta pass och hade 6e tid upp. Inom ok ramarna. Men fortfarande får jag väldigt höga pulsvärden så kroppen är fortfarande lite skakad av sjukan för några veckor sedan. Imorgon ska jag ta itu med de där backarna jag hoppa idag :-)