tisdag 10 mars 2015

SNUTJÄVEL


Det är alltså jag som är snutjäveln :-))

 ....Enligt den väldigt arga kvinna jag körde förbi på lunchen. Har passerat henne några gånger och varje gång skriker hon  -Snutjävel!!!  åt mig! Förutom det så skriker hon massor av annat oskrivbart oxå :-) . Helt klart har hon inte alla delar på rätt plats men efter dagens träning fundera jag om jag oxå skulle joina kvinnan och skrika ut lite frustration .... :-)))

Dagens träning då!?!? Körde mot min sämsta tid och den slår man ju för då jag satte den så punka jag fysiskt och psykiskt på vägen upp. Ledde några minuter i början och det kändes bra. Dock lite hög puls. Pulsen steg dock mer och mer men kraften kom inte. Kändes inte helt värdelöst men ändå så tickade sekunderna iväg och plötsligt låg jag efter min förra sämsta tid. Benen kändes hyfsade men puls och andning gick på högvarv. 
Blev slagen av min förra sämsta tid med 20 sekunder och persa min sämsta tid på special 4-orna och det är bara att konstatera att jag är väldigt ur form för tillfället. Nästan lite läskigt dålig faktisk. Men en liten tröst är att benen ändå känns skapliga. Får revidera den tänkta träningsplanen för veckan och dra ned lite på träningstiden och kanske någon extra vilodag. Hoppas hitta tillbaka snart.