söndag 15 mars 2015

GRYM XC PÅ HEMMAPLAN


Irma in action på borgbanan. Ny dosering invigdes :-)

GT in action på stora VM hoppet,
 Då Iza hade sitt första kalas på NorrtäljeTräningsCenter med mamma Irma och ett 15 tal kompisar så var Simon och jag hemma. Simon är förkyld igen så jag fick lägga om dagens träning lite. Istället för 3 timmar distans så blev det 45 min XC på banan här hemma på sena eftm. Då Thea hälsade på så kunde Irma och jag träna smatidigt. Skoj!!! Efter träningen sprang jag in och hämta cameran och vi plåta varandra lite.
Banan här hemma är helt torr så jag körde med premium hojen igen. Idag så hade jag lite bättre flyt än igår eller om det var samma flyt som igår. Jag var ju inte lika pressad idag, så kan vara det som gjorde känslan bättre. Har inte dunket i benen uppför än. Men det känns som det finns där någonstans. Måste bara få upp blodvolymen igen :-) Hade varit perfekt med distans idag för det men nu blev det som det blev. Skoj träning hade vi iallfall. På fm gjorde jag ett nytt hopp och en ny dosering samt en ny smalrockgarden. Det invigde vi idag och sånt är skojsigt :-))


Irma in action på toppen av backen. 

Irma in action på NYA smala rock garden. No problema!!!
Nytt skojsigt parti precis utanför husknuten. Gjorde det för barnen men bara jag och Irma som utnyttjat det med barnslig glädje :-))