onsdag 2 december 2015

CHARISMA


Strålande vackert väder igen på en onsdag så istället för trainer så körde jag utomhus. Det var soligt, -1 grad, fryset och hård bana. Men trotts det så var det motstånd i huvet och kroppen. Jag försökte iallafall som tänkt att köra 60 min på banan. Jag palla 8 varv, ca 51 min på banan. Det var mest frisk luft och lite motions träning idag. Orkade inte pressa kroppen riktigt. Hade huvet varit med så skulle jag sagt att det var skoj och fin cykling men idag blev det mer att bara genomföra. 
Trist när man har sådana dagar när det egentligen kan vara riktigt bra XC träning. Men sådana dagar kommer ibland. Blir de för ofta så bör man tänka igenom lite vad man sysslar med. Men så länge de bara dyker upp någongång ibland så får man bita ihop och bara genomföra de dagarna precis som i vanligt livet.
Hoppas på bättre charisma imorrn för då blir det kvällsdistans igen. Siktar på 2:30-3 tim direkt efter jobbet.