fredag 11 december 2015

XCO REJS

Fredag kväll igen. Dagens lilla lugna träning blev natt cykelpendling till gymmet. Där körde jag lite ben + bål. Sen jobbades det hela dagen lång för att sedan i cykla hem i mörkret igen. Annars mest vila idag för att ladda till morgondagens XC rejs på gamla soptippen kl 10:00 i Norrtälje.

Min tävlingskalendern för 2016 börjar sakta men säkert fyllas på. Än så länge är den lite preliminär då vissa rejs inte är helt spikade och  mästerskapen inte är bestämda än.
Det blir XCO till 100% . Inte ett LL så långt ögat kan nå i min kalender :-))

Swecup satsar jag mest på och kommer köra alla rejs i den cupen. Västgötacupen har de roligaste banorna och där kommer jag försöka köra de flesta rejsen men några har välts bort då det blir lite för mycket resande för att åka alla tävlingar.
Men man är väldigt nyfiken på var SM och M-VM ska gå för en komplett kalender.