måndag 21 december 2015

CYKLA CYKLA CYKLA

Natten lördag till söndag var ingen höjdar natt då Simon vakna kl 02:00 och ville inte sova något mer. Tog nästan 2 tim innan jag fick honom att somna om. Söndagen handla sedan om att leka med barnen och rensa upp en gammal xc stig här hemma. När Irma kom hem på kvällen så stack jag iväg på kvälls distans cykling. Jag körde sättraby rundan i blåsten men man frös inte då det var 11 grader varmt. Var rejält trött när jag kom hem vid 21-tiden.

Idag blev det plötsligt vab då Simon fått lite feber och är lite krasslig. Fick lite backup hjälp av farmor Thea så jag kunde få till ett Xc pass här hemma på en kortare bana. Vädret var åter igen strålande och varmt för årstiden men det är rätt fuktigt och mjukt på stigarna. Var lite sliten efter igår så blev bara 40 min på hojen.
Imorgon blir det vilodag.