måndag 18 juli 2016

ANDRA BULLAR

Måndag och vilodag! Många har ju semester men jag som hade tidig semester har redan börjat jobba igen. Men jag har 2 veckor semester lite senare sån tur är.
Dagens röra på sig blev att cykelpendla till jobbet och tillbaka och även en liten sväng till gymet på morgonen där jag körde lite benstyrka och bål. Varit mycket på jobbet idag så när jag hem hem orkade jag ta mig för något utan det blev mest sittandes i solstolen. Zappade runt på phonen och letade mtb xco tävlingar men förutom Alingsås rejset så är det tunnt i augusti. Man skulle behöva ett eller två till tuffa rejs i augusti innan VM:et. Får fiska vidare på det:-)

Bilden: Kvällsbadet för barnen fick bli under vattenspridaren på baksidan av huset där solen värmde skönt.

Imorrn då blir det andra bullar för då jag kör hårdträning i slalombacken direkt efter jobbet.