tisdag 31 januari 2017

ISSKRÄCK

Igår var det vilodag så inte mycket att orda om gårdagen inte😊

Idag däremot så var man igång igen med träningen men har ganska ont i ryggen av söndagens långa skridskopass så körde bara lugn distans idag.
Det blev ett kvällspass direkt efter jobbet. Jag har ju dubbdäck på så hade ingen lust att dundra asfaltsvägar då de flesta sådana är bara och fina nu.
Jag ville ha isvägar!!!😊

Så jag körde mest bara stigar, skogsvägar och mindre grusvägar då de flesta av dessa vägar var isiga precis som jag ville ha det. Var även ute på Erken en sväng och korsa lommaren. Så dagens pass var inget för de som har isskräck.
Har man det inte spännande så får man göra det spännande var lite av tanken. Mest spännande var det på Erken. Där bilden är ifrån.
Blev ett bra pass och jag var rätt så pigg hela passet.