söndag 22 januari 2017

UTOMHUS COMBIPASS

Så var man hemma igen från ön. Det var en fin cykel vecka med skapligt mycket cykling för mig. Blev nästan 25 tim på 6 dagar så man blev lite sliten. De två sista dagarna kördes det rätt hårt oxå.
Jag kom hem i fredags och både fredag och lördag blev vilodagar. Men idag så tränade jag lite igen. 

Det blev ett utomhus combipass. Fick till en 4:30 min mtb xc slinga i skogen som det bara var barmark på. Kunde inte köra hela xc banan här hemma då det är rätt isigt på sina ställen. Körde ca 40 min. Sen blev det skidor skate på åkern utanför huset där det var väldigt fin skare. Körde en 4:30 min slinga även där i ca 20 min. Sen kom Stefan över och då drog vi ett varv på kyrksjön med långfärdskridskorna. Fina isar nu. Skoj och omväxlande träning idag.  

Imorrn är det jobb igen och in i vanliga träningsrutinerna. Rätt skönt det med även fast jag lätt skulle kunnat cyklat 1 vecka till på GC.