torsdag 26 januari 2017

SMASH AND GRAB

Äntligen har programmet för master VM kommit ut i etern och det ser riktigt, riktigt bra ut detta år tycker jag. Datumet är några dagar innan midsommar helgen och det passar mycket bättre för mig än i slutet av augusti. Mindre risk att man är krasslig och min årliga formtopp brukar finnas på plats denna tid på året.
Jag kommer tävla tisdagen den 20 juni kl 15:00. Banan är samma som 2015. Så banan kan man bra och området känns tryggt. Behövs bara en dagen innan koll på banan för att uppdatera hjärnan lite och se hur underlaget är.
Jag beställde flyget idag och det kommer verkligen bli en "smash and grab" resa!! Vi reser dit på söndagen. Bor på så låg höjd vi kan och det blir i huvudstaden Andorra la Vella. Provkör banan på måndagen. Sen rejsar vi på tisdagen och åker hem på onsdag. Får bara hoppas man orkar "grab" något oxå
.....annars har jag tränat på bra idag med förlängd pendelcykling, bålträning och ett tufft 4×4 min trainerpass.