onsdag 4 februari 2015

FUNKA


Ännu en fullspäckad onsdag lider mot sitt slut. Funka väl ok idag med allt....orkar inte specificera allt men det handla mest om vardagsting och träning.
Var helt inställd på att köra MTB banan här hemma idag och därför så börja jag igår kväll skotta en del av banan och idag på fm så skotta jag resten av banan jag tänkt. Tog väldans lång tid bara att skotta då det var mycket snö på de öppna ytorna men i skogen var det inte så farligt med snö. Men den snön som fanns var astung tösnö och närmast marken fanns en halvhård snö skorpa.

Efter lite sen lunch så begav jag mig ut på banan för att testa lite. Det var HEELLTT värdelös cykling. Mjukt, sladdrigt och LÅNGSAMT....!!!
Plåga mig 6 varv på banan innan jag tokledsna. Tog tag i spaden igen och förlängde banan några hundra meter så nu är nog banan lite dryga kilometern iallafall. Nu är det bara att vänta och hoppas på kylan ska komma för annars är all skottning och ryggutslitning förgäves.