lördag 28 februari 2015

SLOW YOURSELF DOWN

Rätt krokig nu!!!

Efter 7 dagar med feber så är jag nu inne på 8:e dagen och det verkar som jag besegrat febern iallafall. För idag är jag feberfri och det känns som hopp om livet igen. Denna influensa var en riktig elaking Länge, länge sedan jag var så sjuk så många dagar på raken. Detta vill jag inte göra om. 

Man blir ju inte direkt snabbare av en sån här fight utan den bromsar effektivt ned dig själv så att det blir som att starta om på ruta ett. Men ju bättre tränad man är ju fortare kommer man till rutan man var på innan sjukan. Och innan detta förfall så hade jag tränat bra en längre tid så jag hoppas jag kan hitta tillbaka inom några veckor. Influensan är ju inte som en vanlig förkylning utan mattheten sitter kvar i någon vecka och så långt som två veckor efter sjukan får man passa sig för att träna för hårt då man lätt kan dra på sig något annat skit då immunförsvaret är tillfälligt riktigt försvagat av det stora kriget i kroppen. Men klarar man sig utan fler sjukisar så har man sedan ett dunderförsvar en längre tid :-)