måndag 23 februari 2015

VIDRIGT

Verkar som det gick att slå de 5% igår. Samma tid på kvällen har jag 2%. Men idag har jag mått dåligt.....fyfasen!!! 39,4 graders feber och alvedonen tar inte. Ipren tar iallafall bort smärtan i kroppen ett tag men ipren kan man ju bara ta 3 gånger per dag så jag har legat på lite olika platser i stugan idag. När det var som värst på eftm låg jag på toalettgolvet då jag trodde jag skulle spy av den höga febern. Barnen har legat i soffan hela dagen och sovit. Tur att Irma är lite bättre så hon kan ta hand om barnen.
Man förstår att flunsan tar lite liv. Mår sämre än när jag hade vattkoppor för 1,5 år sedan och då tyckte jag att jag var risig men då tog alvedonen iallafall. ...och det är väl inte över än..... Har väl någon timme till på mig med ipren i kroppen innan smärtan är tillbaka. Hoppas på mindre feber imorrn. Det är ju 4e dagen imorrn och borde börja vända då.