tisdag 3 februari 2015

FRÅN BÖRJAN

Vilodag igår men det blev ändå lite bålträning, lunchjogg och lite snöskottning morgon och kväll. 

Idag var det oxå snöskottning morgon och kväll. Samt bål träning och lunchjogg. Pendelcyklingen blev bil istället då det är så mycket snö på våran väg.
Nu på kvällen körde jag ett trainer pass, special 4orna men det gick trögt. Kämpa som attan men fick inte ut några höga watt. Kände mig sliten i benen.
Jag börja oxå med att fixa till en liten xc slinga här hemma. Det är rejält med snö och där det är lite öppet är det ca 40 cm snö och tung snö. Kommer man in under träden är det bara ca 20 cm snö. Skotta 1/6 del av en halverad bana som vi kört. Tanken är att få till en 4 min bana till helgen. Så på lördag hoppas jag att jag kan köra ett litet rejs på banan. Bara det inte kommer massor av mer snö till dess. Ska ju bli lite kallare och det behövs då marken saknar tjäle under snön.