lördag 7 februari 2015

SKOJ NÖJD

Själv hinde jag inte ta något foto idag så jag snodde Irmis selfies från hennes träning på XC banan i snöstormen.
Minus grader under natten så idag var XC banan här hemma riktigt fin. Vid 10 tiden dök Freddie och Stefan upp och vi körde först ett master varv på banan för att sedan köra omvänd jaktstart race.
Jag hade väldigt bra flyt och riktigt bra klipp i benen så det kändes som det blev grymt bra träning  idag. Skoj!!! Nöjd!!!
Bästa varvtiden blev 5:14 min men snittet var ca 5:30 min per varv.
Efter vi gubbar kört så var det Irmas tur att körda på banan men då börja det vräka ned snö. Blev ca 5 ca lätt nysnö på banan.

Imorgon ska det tydligen blåsa rätt ordentligt så jag fundera på att köra någon form av combivariant för att få till några timmars träning. Ev kör jag lite skate skidor på våran väg och sedan en sväng på XC banan. Men bestämmer på morgonqvisten.