fredag 20 februari 2015

LÄNGE SEDAN




Var så sugen på springa till jobbet i morse och tanken var att jag skulle kunde cykla hem rejshojen då singelklingan skulle komma idag. Det var länge sedan det gick så bra att springa och jag njöt av turen till jobbet. 
På lunchen tog jag en halvtimme rask promenad för att gå ur lite slagg ur benen.

Men tyvärr kom det ingen singelklinga idag och jag blev tvungen att springa/gå hem oxå och det var inte en lika roligt tur. Jag var stum redan från start och jag fick till och med gå lite här och där då benen värkte och ömmade. Det var länge sedan jag var så sliten efter löpning som nu på kvällen.

Jag har ju joggat lite då och då på luncherna nu på vintern och det är verkligen skoj att kunna springa/jogga lite då och då som omväxling. Hoppas bara ryggen palla denna maxade joggdag nu. Blev inte riktigt vilodag som tänkt idag men vila från cyklingen blev det iallafall. 
Imorgon blir det cykel igen då jag tänkte klämma av några distans mil :-)