torsdag 13 augusti 2015

BALANSERAD ELLER INTE

Låg lite på gränsen till övertränad (på riktigt) inatt då jag hade svårt att somna, sov oroligt och lite för lite. Var heeelt slut imorse när klockan ringde 5;30 am.
Men det var bara att bita ihop och kravla sig upp. Cykel pendlingen till och från jobbet blev som lite återhämtningcykling. Körde bål passet i morse som planerat. Var lite osäker om jag skulle ta en extra vilodag idag men på polar klockan så var jag inte långt från balanserad strecket på eftm. Och benen kändes rätt så skapliga på vägen hem. Så jag körde som planerat 10*1 minuter passet nu på kvällen och kroppen och benen svara fint. Körde för rekord men på slutet tappa jag några viktiga watt och vips så var jag slagen!!!... men bara med 12 sekunder så det var ändå den nästa bästa tiden så det är jag ganska nöjd med ändå. 
 Nu visar klockan att jag är balanserad imorgon eftm och imorgon har jag vilodag för cykelmusklerna med endast lite gym träning för benen och bål träningen. Så på lördag hoppas jag vara i bra slag då jag ska köra trainer rejs upp till alpe d huez.