onsdag 5 augusti 2015

PÅ BANAN IGEN




Efter många timmars slitande i håret och trixande så löste sig problemet. Jag fick ju göra en hel ominstallation då drivrutinerna försvunnit från 8,1 som jag fick ta tillbaka då 10:an inte funka på datorn. Ska vara lite försiktigare med uppdateringar hädanefter.
Fick inte heler till det på ett bra tag då jag installera om tacx 4 programet heller. Så fort jag satte i sladden till motorn så kracha programmet. Sån tur var så fanns problemet lösning i 4.5 versionen jag fick ta hem från tacx hemsida. Var någon speciell drivrutin för motorn för 8,1!!!! Pust!!! Nu funkar det iallfall men all backup ska tillbaka!! Tar lite tid det!!!

Ville köra trainer idag men då det var så struligt med datorn så blev det slalombacken på sena eftm. Jag körde 15 st gånger upp och ned. Tiderna var i snitt runt 2 min blankt. Det får jag vara nöjd med då det varit lite kaos i huvet de två senaste dagarna. Att börja jobba igen och få dator haveri tog på krafterna.... Nya tag nu!!!