tisdag 12 januari 2016

IHÄRDIGT SNÖANDE


Efter gårdagens töande och slaskande så blev det kallare och börja snöa. Ett ymnigt, ihärdigt snöfall hela natten och  dagen lång. Blev till att skotta Xc slingan på kvällen efter trainer passet. 
Töandet har gjort att det är lite fastare snö nu men oxå betydligt mer is under snön. Tänkte jag skulle köra på banan imorgon och funkar det bra så tänkte jag köra ett TT på lördag kl 10:00 om någon mer än jag är race sugen. Ska ju vara stabilt kallt till helgen och snöa till och från så banan borde vara riktigt fin till helgen.

Dagens träning blev bål träning på morgonen och på kvällen trainer 4*4 minutare. Passet gick bra resultatmässigt men känslan var sådär. Körde mot min bästa tid och efter halva racet så trodde jag inte jag skulle slå den tiden då jag var riktigt trött men kämpade hårt och klara rekordet med 2 sekunder.