tisdag 14 juni 2016

JOBBIGT SOM SATAN

Utsikt från toppen av slalombacken.
Inte mycket att orda om dagen egentligen utan det var jobb från tidig morgon till sen eftermiddag. Men direkt efter jobbet så rulla jag till slalombacken i ett strålande sommar väder. Körde 10*2 min backintervall. Körde lite ojämt idag och öppna med 2:11 min. Sedan låg tiderna mellan 2:05-1:57 min. På sista tog jag i allt jag hade och körde upp på 1:48 min. jobbigt som satan!!!

Men väldigt skönt när det var över och bra träning fick man.
När jag kom hem så somna jag i solstolen på baksidan av verandan! skönt!!! 

Imorrn blir det sista hårda passet innan helgens tävlingar i Borås. Jag kommer köra trainer 20/40 sekundare.
 Overandoutföridag!!




Kör en climbing challange mot mig själv på just detta pass. Gäller att köra upp och ned(downhill leden) så fort man kan. Jobbigt som satan!!!
Idag körde jag på 31:37 min.