måndag 6 juni 2016

SCHWEDEN SCHWEDEN

Svenska nationaldagen idag och det får mig att tänka på Ebba Gröns låt "schweden schweden". Den tanken var ungefär så mycket jag firade denna blågula dag.

Sen förstås så har ju Irmis och jag varit gifta i 8 år idag och det firades med en sväng till Nybyn och en fika på Nybyns trädgård. Trevligt och blommigt!

Efter lunch for jag till kvisthamra bikeparken och fortsatte trimma xco banan. Hann inte helt klart men jag hoppas Stefan körde det sista. Så nu borde hela banan vara nytrimmad och riktigt, riktigt fin.
Har ju vilodag idsg men imorgon kväll blir det mtb igen och tänkte köra 10 st backar direkt efter jobbet. Ska bli soligt och varmt imorgon så det kommer bli jobbigt!!!... men väldigt härligt om man grejar det:-)

Just nu njuter jag av dagens sista kvälls sol medans Irmis tränar på ett nytt bodypump pass! Idag är jag påhejaren:-)