söndag 23 juli 2017

TVÅ MÅNADER KVAR PÅ SÄSONGEN

Efter gårdagens förfärliga depp dag med SM bakfylla, dåligt självförtroende, grinig, allmän trötthet och rätt rejält ont och stel i ryggen så följde en lång natts sömn där Simon tog sovmorgon rekord och hela familjen fick sova ut ända till 7:45. Riktigt skönt!! Och idag kändes det mycket bättre huvet och SM tankarna börjar fejda ut...... Bara ryggen som är riktigt stel fortfarande.

Efter frukost blev det cykling med Simon i skogen hit och dit. Senare ned till badstranden med kiddsen. Efter lunch så mötte jag upp Stefan och vi cykla ett ganska lugnt och skönt distans pass runt sättraby på asfalten då Stefan körde premiär pass på sin nya racer.
Passet gick ok ända tills slutet och ryggen blev bättre ju varmare jag blev.

Blir inget mer vettigt gjort idag än att sitta och slappa i sol stolen. Känns som sommar här på baksidan i lä, i solen.

Nästa veckoslut är det Swecup i Alingsås. Tankarna börjar koncentrera sig inför det loppet och jag har tänkt till lite med veckans träning inför det rejset. Ser fram emot att rejsa igen då det känns oklart med rejsande från min sida. Jag vill verkligen hitta lite flow och fart i kroppen innan säsongen är över. Har lite dryga 2 månader på mig🙂