tisdag 11 juli 2017

UPP OCH NED

Efter gårdagens kanonfina medelhavsväder så var det dax med polen regn och tråkväder. Sånna här dagar passar dock bra till att ha städdag. Så hela fm dammsögs det och golven vaskades så man var helt svettig. Man får ju oxå alltid lite mera städning då man har barn då man först måste grovröja de rummen barnen tagit sin tillflykt till innan man kommer åt att städa....pjuuu...
Efter lunch blev det mest sitta still och en hel del surfande. Men passade på att planera lite familje utflykter och tävlingar efter SM.

När Irma kom hem så cyklade jag till slalombacken för att köra 10 gånger upp och 10 gånger ned så fort jag orkade. Jag började bra med 3 tider under 2 min och sedan 1 på precis 2 min. Sen fick jag en ordentlig dipp!!! Riktigt besviken blev jag på mig själv då jag rasade 15-20 sek på 3 intervaller innan jag kunde få in lite backflyt igen och kunde köra något bättre på slutet igen. Men inte i närheten på under 2 min.

Är inte riktigt där jag vill vara. Bara konstatera att det går fort att riva och långsamt att bygga upp. Hade 26 sek sämre totaltid än sist. Kan inte skylla på vädret då det var bra fäste och hårt i backen. Det var tillochmed medvind uppför så hade man bara orkat var det bra förutsättningar för bra tid.

Imorrn kör jag trainer!