måndag 31 juli 2017

BANREKORD DOCK EJ AV MIG

Måndag och arbete.
Inne på intersport har vi AC och inga fönster så när man blev utsläppt efter arbetsdagens slut så möttes man av riktigt soligt och varmt väder. Riktigt härligt!!

Det var vilodag idag men lite pendelcykling hann man med och då var jag förbi och tog bild på de två broarna på kvisthamra banan som behöver renoveras. Ska försöka göra det i veckan. Det torra vädret har annars gjort att banan inte blir igenväxt så fort och fortfarande är banan i riktigt bra skick.

Vi körde ju rejs där igår och det var riktigt snabba cyklister på plats.
Micke Flockhart satte nytt banrekord på de 4 varven vi brukar köra på elitbanan. Nya rekordet är 46:48 min. Det blir svårslaget!! Och jag tror min tid är förbi för att köra i den farten men nya unga får jaga tiden. En ung kille från Södertälje som heter Jack Kok hängde nästan med Micke men tappa någon minut i mitten på rejset. Jack körde på 48:04 min. Grymt fort det med.
Jag hade inte min bästa dag men kämpade på och körde på 52:07 min. Har inte tiderna på Johan och Christoffer men de var strax efter mig. Stefan punka och gjorde en dnf. Blir nog TT där i helgen igen.

Imorgon ska jag ge mig på slalombacken igen och se om jag kan få till 5 tider under 2 min. Har ju inte lyckats med det än detta år.

Nu blir det kvällsdopp!!!