torsdag 2 juli 2015

GRYMT VÄDER & GRYM FORM

Bra avslut på dagen med en kajaktur och ett dopp i sjön.
Dagen har rullat på!!! Jobbat hela supersommardagen!!! Men direkt efter jobbet cykla jag till slalombacken och gjorde "Devils Jump". Det hoppet har jag tänkt länge på hur jag ska få till. Hade tänkt bygga större hopp men då tiden, värmen och materialet var på tapeten på olika sätt så bidde det som det bidde. Men jag är nöjd med det hoppet. Det är inte jättesvårt men kräver lite skils!
Sedan cykling hem för lite mat och dricka!!! Sen trainer pass. 10*1 minutare. Körde för rekord och hade en mycket bra dag i värmen på trainern och krossa mitt förra rekord med över minuten. Nöjd som få!!! :-))
Sen blev det en premiär tur med kajaken på sjön i solnedgången, vackert!!! Även ett skönt dopp vid bryggan efter kajakturen. Nu är jag rätt slut!!! Overandout!!!!