torsdag 9 juli 2015

...EFTER REGN KOMMER SOL OCH REGN IGEN

Jobbar fortfarande men nu är det bara 1 dag kvar till semestern!!! Men denna vecka har man ju inte missat något semesterväder direkt. Nog sämsta vädret jag varit med om denna tid på året! Det regnar stup i kvarten och mycket regn oxå. Nåja!!! Blir regn i helgen oxå så man får ladda för ler rejs i Tibro!!!
Dagens träning blev cykelpendling i regn till och från jobbet och imorse körde jag lite bål träning oxå. På kvällen blev det trainer igen 20/40 sekundare i 15 min * 2 set. Det var 4 min uppvärmning och 4 min återhämtning på ca 235 watt mitt i passet annars full spätta! och full spätta var att försöka hålla 500 watt i 20 sekunder.... jobbigt som fasen efter några omgångar!! Väldigt vad kort tid 40 sekunder känns då :-)
Gick väldigt bra ändå även fast det var jobbigt! Blev PR med ca 30 sekunder på passet! Det är bra då det är 3:e dagen med hårt pass. Nu blir det vila till Swecup på söndag! Bara lite lätt cyklingpendling till och från jobb imorrn.
Kul läsning på SM Hemsidan HÄR inför Nästa veckas SM.