onsdag 15 juli 2015

PASSO DEL GAVIA

Från bergen i Sverige / Norrtälje / Kvisthamra på gårdagens träningen så kastades jag på dagens träningen istället till Italien/Dolomiterna för att ta mig den sista delen av Passo del Gavia som slutar vid toppen som kallas Cima Coppi.

Körde mot förra veckans rekord tid. Då körde jag detta passet på 3:e dagens träningar. Nu var det 2:a dagens träning så lite mer kräm kanske jag skulle kunna få ut ur kroppen.

Det gick inte bra!!!! Det gick fruktansvärt bra!!!!!! Dundra till med ett PR på ca 40 sekunder och höjde snitthastigheten från 18,3 till 18,6 km/h.
Självklart grymt nöjd med dagens trainer prestation.

Detta var det sista hårda passet inför SM i Isaberg. Nu blir det bara lite lätt rull och lite bålträning tills fredag då jag rullar banan på kvällen en sista gång.
Klockan 15:30 på Lördag då ska jag veta att jag gjort allt för att vara så bra jag kan i 6 varv. Kör jag bara på topp och så bra jag kan så är jag nöjd. Belöningen skulle så klart vara en medalj men jag gissar att 50st  till oxå vill ha medalj!!!

- Så bara gör det du kan, med det du har, där du står!!! :-))
...eller...
Kör så länge du kan!
Om man misslyckas, än sen då?
Det är vad alla förväntar sig.
Men om man lyckas gör man världen till en mycket bättre plats!