tisdag 7 juli 2015

TRÄNINGS TUNING

Gårdagens träning var cykelpendling till och från jobb och sedan styrketräning ben och bål på morgonen. Jag har varit väldigt trött både igår och idag. Kanske beror det på lågtrycken som dominerar nu igen. Lite deppigt då det är sämre väder jag trivs bättre när det är sol och varmare.

Dagens träning blev cykelpendling till och från jobb och sedan bål på morgonen. 
På kvällen var det back träning i slalombacken. Tanken är att gå från de 15 st backarna jag kört de två senaste gångerna till 10 st men med lite bättre fart uppför.
Laddat hela dagen för detta och när jag börja så satte jag de 3 första kanon med tiderna 1:50, 1:51, 1:49 min. Sen börja det bli jobbigt och jag tappa lite men höll ändå 2 till i ok fart med tiderna 1:54 och 1:59 min. Men sen blev det förfärligt jobbigt och jag tappa lite väl mycket: 2:09, 2:08, 2:07 min. På de två sista börja jag få andan tillbaka och tiderna blev lite bättre med 2:04 och sista på 2:01 min. Lite bu och bä tycker jag. Hade varit nöjd om jag klarat under 2 min på alla. Men nu är det som det är och bara att fortsätta träningsplanen och lätta lite mera så hoppas jag toppen finns där dagen D.