tisdag 17 november 2015

ITS NICE TO BE IMPORTANT BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE



Det finns massor av bra träningsmusik men Scooter leder ligan helt klart. Låtar som Move your arse, Jigga jigga, How mutch is the fish, Fire, mm... har så extremt bra driv och passar perfekt för att få det där adrenalin påslaget så man kan prestera på topp i cykelboden. 

Idag kom jag på igen varför jag oxå älskar trainerträningen. När jag hade Scooters låt " Move your arse Extended" högt på stereon och pressa kroppen över 400 watt så svetten spruta och pulsen över var över 170. Så blev det som någon slags nirvana i mig och omkring mig. Jordens medelpunkt var i cykelboden!!! 
Just då fanns inga problem eller hinder och jag var den starkaste i hela världen!!! 

Känslan varade bara i några sekunder men underbart är kort. Men den korta känslan är så stark att det är värt de många timmarnas slit för att få dessa moments. 
Körde alltså special4:orna idag på trainern och prestera riktigt bra. hade väldigt bra tryck och kunde pressa mig till det yttersta. Så riktigt nöjd med det!