onsdag 16 november 2016

ANNORLUNDA

Den plötsliga vintern försvann och kvar vart ett mer normalt novemberblask väder. Så får bli en hel del träning på trainern tills vädret blir kallare och torrare. Så andra passet på trainern denna vecka blev combipasset och det gick riktigt segt idag. Kändes som jag inte återhämtat mig alls från gårdagens kvälls pass. Blev mer att jag genomförde dagens pass än att pressa mig på max. Känns bättre efteråt att man genomfört än att man spränger sig och kliver av. Gjorde iallafall av med en rätt stor portion energi så att inte kroppen sväller upp och fick lite motion på kuppen.

Man är först nöjd med en dag efter man tränat. Lite som att sitta fast i ett missbruk men ska man sitta fast i något missbruk så är väl träningsdrogen den bästa. Men den är lite bakvänd. Man har baksmällan före och ruset efteråt...eller nått...så känns det för mig iallafall. Och jag är jäkligt tacksam att jag inte fastnat för att röka, snusa, dricka sprit öl vin. Sånt verkar vara så väldigt vanligt så man nästan känner sig sig annorlunda.

Men känslan "annorlunda" sitter mest i sitt eget huvud så bäst är att följa magkänslan istället ☺️😊👌eller ❤️.