torsdag 10 november 2016

F ORDET

Men det var då F.. vad trögt det går med cyklingen just nu. Hade det inte varit för min rädsla för fetma så skulle jag vilat idag men jag tog mig ändå till sist med nöd och näppe mig igenom ytterligare ett träningspass. Kändes dock lite bättre när jag fått svettas ur mig lite frustration.

Tanken tidigare var mer optimistisk då jag tänkt jag skulle köra mig lite trött på den skottade Xc banan här hemma. Jag skottade ju en kortare variant av banan igår kväll. 
Körde 2 stela varv på xc banan men det var väldigt töigt modd före. På vissa ställen nästan lite slaskigt trotts -1,5 grader nu på kvällen. På slutet av andra varvet slant framhjulet ut i snön och jag vurpa mjukt i snön. Det gick bra men moralen och körlustan försvann totalt. Var inte speciellt kul då det var för mjukt. Så jag avbröt och satte mig då på trainern istället. 

Nu senare på kvällen är jag mest riktigt sovtrött så blir väl strax att sov-trolla fram lite ny energi tills imorrn.