torsdag 3 november 2016

MTB XC TT PÅ LÖRDAG


Samtidigt som snön yr i luften så vallar man sitt första par längdskidor för vintersäsongen på jobbet. Brukar bli några hundra skidor per säsong man vallar men inte mina egna numera. För när jag väl kommer ut på skidor då blir det skate skidorna. Men än är det ingen snö i roslagen sån tur är. Lite tidigt om det ska bli vinter redan.
Dagens träning blev pendelcykling, bål träning och ett trainer pass 10*1 minutare. Det var segt idag.

På lördag tänkte jag köra ett sista Mtb Xc TT på Kvisthamra banan för säsongen. Blir en kortare variant av banan. Flest varv på 45 min. Samling kl 10:00 nere vid liften.
Snart är det ju alpina aktiviteter i backen så efter rejset så städar jag/vi banan från stolpar och banmarkeringar där det kommer åkas skidor. 

Imorrn blir det lite gym och sedan vila!