torsdag 24 november 2016

BRISTER

Det brister lite i energimoralen ganska ofta nu för tiden. Egentligen är det väl ett lyxproblem att ha bra aptit och tycka om mat. Men det blir väldigt lätt lite för mycket av det goda. Idag gick det bra ända tills kl 21:00. Då plötsligt var jag så hungrig att jag först åt 3 frukter. Det var väl ok. Men sedan kom jag på att jag sett en noblesse ask i skåpet och plötsligt öppna jag asken och åt. Fick syn på några degetive kex och att blanda lite noblesse med degestive blir ju jättegott. Plötsligt hade jag satt i mig rätt många av båda sorter. Suck! Så kan det gå efter träning... skärpning igen!
Dagens träning blev för 4e gången denna vecka ett trainerpass någon timme innan jag kom på den där noblesse asken. Körde 10*1 minutare och slog måndagens botten rekord pass med 3 sekunder. Så segt idag. Imorrn vilodag.