tisdag 22 november 2016

EGENTID MITT I KAOSET

Ännu en tisdag till historien och strax ännu en vecka, månad och år. Trotts rätt trist period på året med lite ljus och långa mörka kvällar så går tiden fort. Nästan fortare då allt flyter ihop till en grå massa bakom en. Tur man har träningen och ett nästa pass att se fram emot.

Jag var pappaledig igår så förutom att leka ninja med Simon så skippa jag vilodagen och körde trainer 10*1 minutare. Det gick skitdåligt! Men det var väl inga konstigheter efter en helg med mycket cykel.

Idag var jag piggare och förutom den vanliga pendelcyklingen och bål träningen så körde jag special4or på kvällen och det gick riktigt bra....äntligen! Har gått så segt på trainer passen så jag behövde lite flyt så motivationen håller i sig. Så nu känns det bättre. Särskilt när man får ta igen sig framför brasan med skön musik i lurarna. Lite egentid mitt i kaoset😊

Imorrn blir det trainer igen och då tänkte jag köra combipasset.