onsdag 14 december 2011

FÖRSENAD LUCIA FIKA

Lucia fikat blev idag istället vid Ica Älmsta. Peter L och jag tar en kopp java och macka efter 2:30 tim i cykelsadeln.
Det bidde ett fint pass idag och tiden slutade på 4 tim och 13 min. Medelpulsen var 131 (71%) och det kändes nästan lite oroväckande bra hela passet igenom. Har ju blivit rätt trött efter de 3 timmars pass jag kört den senaste tiden men då har jag ju inte fikat på passet. Glad att det kändes så bra idag.
Gårdagens intervall pass 4*4 + bolibompa var ingen höjdare däremot. Var helt veck i ben och huvud och gjorde ett dåligt pass igår men genomförde ändå passet hela vägen. Det tycker jag var bra.
Blev även en timme skogspromenad med Simon i selen i skymningen, det var härligt.
Den enda smolken i bägaren idag är att jag inte kunde motstå att äta lite för mycket skräp efter passet och eftermiddagen... blev lite för hungrig...suck...det är nackdelen med distans pass!!!