tisdag 6 december 2011

SOM ETT SPÖKE I DIMMA


Published with Blogger-droid v2.0.1
Som ett spöke i dimma satt jag i mörkret på trainern och körde för fulla muggar :.) Var nog 2 veckor sedan jag körde helt fullt ut på trainern då jag varit lite krasslig. Har lite hosta kvar men det blir bättre och bättre. Dock så är resten av familjen fortfarande rätt så snoriga, hostiga och krassliga. Körde ett riktigt bra pass men det var i en liten båge nedåt. Riktigt bra musik tycker jag att jag fått till i år till passet, det inspirerar att köra hårt. Orka dock inte hålla mig över 400 watt mer än i 2 intervaller, men det blev inget direkt superfall utan strax under 400 watt på de 2 sista. På bolibompa intervallerna satte jag en intervall på över 800 watt sen låg jag mest runt 700 watt.
Imorgon så siktar jag på 3 timmar lugn distans utomhus.