lördag 17 december 2011

GENESIS ANYWAY


Google translate, då blir låten lite skojig oxå...


Samtliga pumpar är nästan över för min söta hjärta,
Detta är ett för mig,
Dags att möta kock,
O boyRunning Man är ur döden.
Fryser och gamla, det börjar bli svårt att hämta andan.
är tillbaka till aska, "nu har du haft din Flash pojke"
Stenarna i tid, komprimera
ditt blod för olja,
ditt kött till kol,
berika jorden,
inte allas mål.

Hur som helst, säger de att hon kommer på en blek häst,
Men jag är säker på att jag hör ett tåg.
O boyJag vet inte ens känner ingen smärta -
Jag antar att jag måste köra mig galen.
Fan allt! gör jorden kontakten ett hål i himlen,
Eller himlen plugg ett hål i jorden - hur underbart att vara så djup,
när allt du är döende jord. "


Jag känner drar i repet, låt mig av vid regnbågen.
Jag kunde ha varit exploderar i rymden
Olika banor för mina ben
Inte jag, bara tyst begravdes i sten,
Håll tidsfristen öppen med min skapare!
Se mig stretchför Guds elastiska tunnland
Det ringer på dörren och dess
"God morgon Rael
Så ledsen att du fick vänta.
Det kommer inte dröja längeYeh!
Hon är mycket sällan sent. "