fredag 30 december 2011

LIKE THE MORNING SUN

...reser jag mig upp, upp till en NEW DAY!!!...trallalaa....
4*4 90-95% hallelulia passet!!! ...med Bolibompa (1*4 100%)på slutet.
Man genomgår psykiska kriser blandat med enorm glädje och tillbaka till katastrof för att oftast förena sig själv när det är över i någon form av välbefinnande, mer eller mindre.. Med andra ord 4*4 är ingen lek.



Körde ett riktigt bra pass trots att jag krokna rejält på den 4e intervallen.
1an 422watt
2an 416 watt
3qn 413 watt
4an 362 watt.
De två första var tävlingsäsongintervaller och jag kände riktigt stark. På den 3e blev jag trött men kämpa så jag höll på kräkas för att hålla 400 watt. Det gick men orka inte mer än 1 minut på 4e innan jag rasa i watt. På bolibompa hade jag inte mycket kraft kvar men körde dessa ändå så gott jag kunde.
Imorgon blir det ett lugnt pass!!!