lördag 16 mars 2013

5ÅRSDAGEN


Efter ännu en klar natt med närmare 20 minusgrader så försvinner inte snön något vidare fort. Men vädret är strålande och när mars-solen börjar lysa så värmer den rätt bra och mitt på dagen är det bara någon minusgrad och på solsidorna kan man sitta och sola ansiktet.
Det blev 40 min mtb xc på banan här hemma som är grymt snabb och fin. Det blev lite intervallkörning där och jag satsa på att vartannat varv sätta riktigt bra tider och den snabbaste tiden blev 3:12 min. Det är 10 sekunder snabbare än min snabbaste tid på förra racet så den står sig nog bra I elitklassen. Men att sedan prestera de tiderna varv på varv är lite svårare.
Efter xc körningen blev det skate skidor på åkern bredvid huset. Körde 30 min och sista varvet fick jag sällskap av dagens 5-åring:-D hon sprang hela varvet runt hon :-) grymt:-D
Published with Blogger-droid v2.0.10