onsdag 27 mars 2013

SMASH AND GRAB TRÄNING




Kylan håller I sig på nätterna och det är bara solen som minskar snömängden där den kommer åt så det är till att träna på samma bana här hemma som jag gjort nu I 2 månader. Men banan ändrar lite, lite karaktär från gång till gång så träningen blir bra när man kör. Hade vilodag I måndags och igår skulle jag kört 4*4 min intervaller på trainern men jag mådde pyton igår. Jag var helt slut, mådde lite illa och hade darriga ben. Bytte om till cykelkläder och satt ett tag I hallen och kände efter och stirra in I väggen, blev sängen tidigt igår istället. Vaknade upp idag av Simon som vanligt vid 5 tiden på morgonen och mådde ok igen så när jag fick tjansen att träna vid lunch så körde jag på banan här hemma som planerat. Körde 4*4 min på banan. Blev 2 snabba varv med alu scotten med tiderna 3:17 och 3:23 min. Sedan 2 snabba varv med plast scotten på 3:14 och 3:11 min. Emellan de snabba tiderna rulla jag ett varv lugnt. Kort och intensiv träning ~ smash and grab träning :-D
Published with Blogger-droid v2.0.10