tisdag 5 mars 2013

LIGHT SNUVA


Igår vaknade jag med lite halsont men den försvann under dagen och ersattes av lite snuva så därför hoppa jag att träna igår. Idag är jag lite lätt snorig och lite seg I kroppen men inte så pass att man kan hoppa träningen. Så förutom cykelpendlingen och lite bål träning rev jag av ett trainer pass upp till col d soulor. Jag körde 4*4 min men det var de där 4orna när jag kör 2 min 20/40 och sen 2 min fullt ös. Men idag körde jag på safe nivå och pressa inte kroppen max. Men det blev några minuter på hög iallafall och det kändes ok. Får se imorrn hur kroppen tycker passet var. Mår jag ok imorgon så blir det återigen backe och teknik träning på banan här hemma. Finns ju inte så många slingor att .välja på då snön ligger tjocj fortfarande.
Published with Blogger-droid v2.0.10