söndag 3 mars 2013

LITE TJATIGT KANSKE MEN...


Nästan storm inatt här hemma så mycket kvistar på mtb banan idag. Det blev 30 min åt rätta hållet och sedan 30 min åt motsatt åkriktning. Banan är riktig trixig att klara åt fel håll. Den brantaste utfarten blir såklart springbacke men sedan går det att cykla resten av varvet. Klarade av en tid på 3:37 min åt det svåra hållet. Det tyckte jag var lite snitsigt då jag tycker det är betydligt mer flyt åt rätt håll på banan.
Tanken idag var att försöka komma iväg på lite distans men det gick inte då Irmis är på kryssning I stormen och jag har barnen. Tur att farmor kunde rycka in under träningen igen. Lite tjatigt med att dundra varv på varv på banan men alternativet var trainer så då blev det att cykla ute. Solen lyste iallafall och banan var I fin, fint skick. Så trotts lite tjatigt så var det skoj!! Nu kör jag avslutande 30 min nedvarv på spinningcykeln på verandan :-)
Published with Blogger-droid v2.0.10