måndag 8 juni 2015

ANDORRA 2015

Intersport Norrtälje
  


FULGAS ON MASTER

WORLD CHAMP XCO
 
  






ANDORRA 2015





Mitt femte master världsmästerskap kommer att gå i Andorra / Vallnord
De tidigare världsmästerskapen resultaten jag har är:

2009 - Frankrike / Praloup 17:e M35 
2012 - Brasilien / BALNEARIO CAMBORIU  5:a M40 
2013 Sydafrika / Pietermaritzburg 5:a M40 
2014 Norge / Lillehammer 8:a M40.

Jag satsar och siktar fortfarande mycket högt och det är GULDET jag vill ha och världsmästare ränderna på tröjan.

Huvud målet 2015 är VM i Andorra /Vallnord som går tisdagen den 25:e augusti kl 12:00.
Inför VM så kommer jag satsa hårt på att försöka vinna Svenska Cupen och stå högst upp på podiumet på Svenska mästerskapen och Nordiska Mästerskapet. 
SPONSOR STÖD

Med denna sida så hoppas jag att få lite hjälp med min satsning och att alla skall se hur mycket jag satsar och lever för min sport och vilja stödja mig i min satsning motGULD
Stöd mig gärna med valfri summa som kan sättas in på mitt SWISH konto.

SWISHA in på: +46702857245
Du kan vara anonym eller märk med namn. Är det från ett företag så sätter jag in  loggan på första sidan på min hemsida www.gunnar.in året 2015.
MINA MÅL 2015

1a Totalt Svenska XCO Cupen. 
1a Svenska XCO Mästerskapen. Isaberg.
1a Nordiska XCO Mästerskapen.
Topp 3 på VM XCO Mästerskapen Andorra/Vallnord 



RESULTATEN 2014

1a Totalt Svenska XCO Cupen 
3a Svenska XCO Mästerskapen/Hallby-Jönköping.
8a Världs XCO Mästerskapen Norge/Lillehammer.

Stort TACK i förväg för att du vill satsa och hjälpa mig mot GULD och framförallt se till att Svenska cyklister finns med och syns på de stora mästerskapen utomlands.
E-post:  tojren@live.se

Gunnar Töjren