onsdag 24 juni 2015

INOMHUSTRÄNING




Mindre än en månad kvar till SM i Isaberg. Några bilder ovan från fjolårets SM H40 klass,

Lediga onsdagen!!! Blev lite slappar morgon då det regnat från och till på morgonen. Men ganska så snart ville barnen ut så då tog vi en liten cykeltur runt skogen här hemma. Sen var det dax för träning. blev som planerat 5*4 minutare på 90-95%. Det sved rätt bra i benen redan på första intervallen. Backträningen från igår kväll kändes. Men bet ihop rätt bra ändå och tog mig upp på en 6e tid. Ca 1:30 min från rekordtiden. Det får jag vara nöjd med!
Denna vecka kör jag rätt mycket och hårt sedan lättar jag upp mer och mer fram till SM. Är man mer intresserad att se hur jag tränar så skriver jag mitt träningsprogram i vänstra spalten på denna blogg/hemsida. 

Ps: Hade tänkt att jag skulle tagit mig in till Årsta ikväll och köra XC TT:t där men då Irma har sitt bodypump pass ikväll så blev det för meckigt att få till det..!! Får köra där nästa gång!!

................Kl är just i skrivande stund en bit efter lunch och solen börjar titta fram igen så dax att gå ut :-)