lördag 6 juni 2015

BLUEBERRY PATH

Den näst nyaste delen på Kvisthamra XCO bana är döpt till "Blueberry Path" 
Blev morgonträning idag då damerna här hemma skulle iväg mitt på dagen. Jag hoja till sloalombacken och målet var 10 st backar rakt upp. Jag orka 7 st sen var jag rätt rökt i benen så de 3 sista körde jag uppför i serpentinerna. Jag körde styrketräning ben igår så det var väl det passet som satt ned uthålligheten idag.
Hann även med att ta skottkärran och börja grusa "Blueberry Path" delen. Där har jag byggt några trappsteg med stockar och stenar. Inget svårt att köra över men med fart så blir det lite trixigare. Ska göra en namn-karta vad olika delar/partier av banan är döpt till. Det är ju lite skoj med namn på partierna men oxå bra då man ska förklara en viss del för någon annan eller ge arbetsordrar :-)

Imorgon ska det bli lite distans cykling!!! Det var länge sedan!!! :-)




Namn på XCO banan.