tisdag 23 juni 2015

SLALOMBACKEN FJORTON GÅNGER

Dagens back tider: 
2:19, 2:09, 2:07, 2:05, 2:01, 2:00, 1:59, 1:57, 1:57, 1:57,2:01, 1:59, 1:59, 1:46 min.
Skulle kört 15 st men missa räkningen någonstans mitt i passet så det bidde bara 14 st.

Tur i oturen med vädret idag. Det skulle bli regn till kvällen! Men sån tur var så börja regnet först strax före innan jag började köra mina back intervaller. Så till en början var backen rätt så torr men det blev blötare och blötare och oxå halare och halare.
Men då det är rätt så mycket grus i backen så man tog sig upp bra. Jag var lite kall då jag startade så första intervallerna blev lite sega. Men sedan körde jag bättre och bättre. Körde kontrollerat idag och det var skönt att inte få backpaniken då backen kan kännas övermäktig då och då. Men idag hade jag som sagt kontroll på tröttheten och kunde ta mig upp i rätt skaplig fart men ändå inte för mycket över redzone. 
Nu på sena kvällen regnar det på rätt bra och ska visst göra det något dygn! 
Såååååååååå imorrn blir det trainer!!