onsdag 17 juni 2015

HÅRD MEN KORT TRÄNING


Eftersom det är dagen mellan rejs och jag ville träna men inte för tufft pass så blev det trainer och 10*1 minutare. Det är ett hårt pass men inte så långt och sliter inte sådär fruktansvärt. Körde på bra men precis som sist jag körde detta pass så hade jag rejsat dagen innan och benen var lite stiffa!!! 
Tog mig upp ca 20 sekunder snabbare än sist och blev 6:a. Förra gången var jag åtta. Så liten förbättring sedan sist(för en vecka sedan). 
Annars fördrivs onsdagarna som dom brukar med handla mat, serva och leka med kiddsen. Ska fixa iordning hojarna inför morgonkvällens rejs oxå.
Vädret är riktigt bra nu på fm med sol och lite moln. Men till kvällen drar midsommar regnet in och sedan blir det busväder i 2 dagar enligt TV-vädret. Så får njuta av solen just nu :-)