lördag 1 november 2014

ALPE D HUEZ REJS DAG



Alpe d Huez dag här hemma. Vi var tre st som körde stigningen idag. Jag och Stefan körde full längd och Irmis halva stigningen. Jag hade inte min bästa dag men det hade ingen annan heller som rejsa stigningen här idag.
Men jag kämpade hela vägen upp och pulsen höll jag iallafall ganska konstant runt 160. Jag försökte hålla watten över 300 watt men det var lite dalande efter halva rejset så det blev 294 watt i snitt. Lite mer realistiskt än de dryga 400 watt jag körde uppför på gamla trainern. Tror jag byter tillbaka till gamla trainern ;.)
Blev ju lite längre rejs tid nu oxå så min nya bästa tid är då 56:44 min. ca dryga 20 min sämre än mitt rekord på gamla trainern :.)))
Blev ett bra träningspass och nu har man satt en tid som man kan jaga i vinter :.)

     Imorgon är det 3-timmars på kvisthamra banan med start kl 10:00. Nu får jag ladda till det med lördagsmiddag och lördagsgodis :.))



Irmas rejs ovan!!!



Stefans rejs ovan!