tisdag 11 november 2014

DAGENS VIKTIGASTE MINUTER

En summering av dagens viktigaste minuter var:
.....de 30 minuterna morgon cykelpendling till skolan och jobbet men innan de hann jag med 11 viktiga minuter bålträning hemma på vardagsrums golvet.
Till lunchcykling 10 viktiga minuter och tillbaka till jobbet 10 viktiga cykel minuter.
Blev 40 viktiga cykelpendling minuter hem oxå. Först till dagis, skola och hem.
Sen var det Simons tur att träna med pannlampa ute på gården medans jag heja på. Så här såg det ut:
Ett filmklipp publicerat av Gunnar GT Töjren (@tojren) on
Efter middagen och metro tidningen, en kopp kaffe och en sittande (med tidning i knä) micro somning så släpa jag min kropp till cykelboden för en cykeltur upp i bergen.
Det blev 50 minuter till viktiga minuter då jag körde 5*4 minutare på 90-95%. Gick riktigt skapligt trotts en lite panikartad kaos i kroppen start på första intervallen och sen lite håll på andra intervallen. Med de tre sista intervallerna var bara stabilt jobbiga men med flyt i ändå. Totaltiden blev den bästa i höst. Så det får jag vara nöjd med.
Blir trainer imorrn med då jag inte orkar bli smutsig för tillfället:-)