torsdag 20 november 2014

BEHAGLIGT TRAINERPASS

Trodde efter gårdagen att jag skulle bli förkyld men jag tror jag klarade mig med en hårsmån. Kändes bättre idag och jag körde på som jag tänkt. Men jag tog det lite lugnare på de 20/40 sekundarna jag körde nu på kvällen. Orken var inte där för att hålla ett bra tryck. Blev istället ett rätt behagligt trainerpass. Ett bra motionspass som omväxling.
 Imorgon är det vilodag.
 Hoppas på bra tryck på flacken igen på lördag då det är KM och finaldax i ckn:s Cx serie i Grind. Inbjudan på www.ckn.nu





Några till bilder här nedan från gårdagskvällens Norrort Lightbulb som gick i Norrtälje. Fler bilder på jeppmans blogg HÄR.

Denna bil kan nog konkurrera om årets natt mtb bild :.) Skitsnygg!!!

Den stora slalombacken i bakgrundem. Ville dundrar nedför stocktrappan och jag jagar Ville.

GT i serpan uppför första långa stigningen.

GT jagar Ville i den doserade kurvan uppför.